Keresés ebben a blogban

2012. február 13., hétfő

Sziasztok! :)

Hírekkel érkezem :)! Ha minden jól megy , pénteken hozom a frisst. Megjön az összeírt változat. Akik esetleg nem tudják miről beszélek itt a link.--> http://azejtitkai.blogspot.com/
  Egyébként a mostani 11-ik fejezet az oldalon már megkezdte a dolgot :) kis betekintést nyújt a folytatásba. Na de csak ennyit árulhatok el. Annyit szeretnék még kérni, hogy aki még nem járt ezen az oldalon Virág nagyon szívesen látja. Ha tetszik a történet kövesd és olvasd. Szerintem ügyes a leányzó:)
Addig is, amíg nem jön Péntek urasághozok egy icipici ízelítőt. De csak egy keveset :P kezdjük Virág történetének főbb szereplőivel:
Anna – Főszereplő. Beleszeret Seth-be, aki vámpír.
Darell - Anna öccse. Szerelmes Seth hugába, aki szintén vámpír
Seth - ő egy vámpír aki bele szeret Annaba
Hannah - Seth húga
Zack - aki először még egy idegen aztán ki derül hogy egy elveszett nagybácsi.
És akkor egy kicsi a történetből :) :

 Halk szuszogást hallottam, és ideges szívdobogást. Hirtelen azt hittem, hogy anya az. De az illata teljesen más volt. Sokkal jobb… Kellemesebb. Szép lassan kinyitottam a szemem, és megpillantottam egy lányt. Egy ismerős lányt. Vörös haja úgy izzot, akár a parázs, ami a dereka végéig ragyogott,. Zöld szemeiből az aggodalmat olvastam ki. Kíváncsiság fogott el. Ekkor körbe néztem és egy ismeretlen helyen találtam magma. Megpróbáltam összeszedni az emlékeimet, de csak egy fülsüketítő csattanásra emlékszem. Aztán minden elsötétült.

Puszi és Ölelés mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések: