Keresés ebben a blogban

2011. május 21., szombat

Nagyon nagy kérés : (

Ma délelőtt, mikor beléptem nagyon nagy meglepetés ért, az adatok alapján a látogatottság több, mint 3/4-ére esett vissza, ami azt hiszem aggasztó. Ha ez így megy tovább, az oldalt sajnos be kell zárnom, ami nekem sem és Nektek sem lenne jó. Szóval egy hatalmas kéréssel állok "elétek". Ahogyan tudtok, kérlek benneteket, hogy segítsetek. Ha egy picit is szeretitek a történetem, akkor hirdetitek az oldalt. Remélem nem voltam tolakodód. Puszi Nektek, és előre is köszönöm annak aki segít. Hatalmas ölelés Mindenkinek.

3 megjegyzés:

♥Juliet♥ írta...

Szia!Én hirdetni fogom a blogod,mert nagyon jó.Üdv:Juliet

Névtelen írta...

Drága Barátnőm! Segítek nagy erőkkel és minden helyre fog jönni. :)
puszi: Berni

Unknown írta...

Én is igyekszem mindent megtenni!!:)