Keresés ebben a blogban

2011. július 16., szombat

Dij :) Koszonet Nina-nak :)

Sziasztok :) Megkaptam a 3.-ik dijam Nina-tol. Ismet halas koszonoet, hogy ilyennek latja a tortenetem :) Szeretnelek emlekesztetni titeket, hogy 29-en, azaz, a tortenet 1 eves szuletes napjan meglepetessel keszulok nektek :) Remelem, senkit sem riaszto
ttam el, most azzal, hogy ilyen sokaig nem volt rendesen frissites. :( Puszi es Oleles Mindenkinek :0 ;'hg12

A díj szabályai:
A neve 'The Best TVD Blog" azaz a legjobb tvd-s blog.
A szabályai:
1. Tedd ki a képet!
2. Köszönd meg attól, akitől kaptad!
3. Töltsd ki a kérdőívet!
4. Add tovább 1-4 bloggernek, akiknek a blogja TVD-s!

Kérdőív:
-Gyűjtesz valamit? - Igen :) Talan orultsegnek hallatszik, de megszallotja vagyok a vampiros dolgoknak :)
-Rágod a körmöd?- Sajnos igen :(
-Ki a kedvenc színészed?- Paul Wesley :)
-Ki a kedvenc színésznőd?- Kristen Stewart
-Ki a pasi/nő-ideálod?- Jonathan Togo/ Kristen Stewart
-Kedvenc kajád?- Spagetti :)
-Legfurább dolog, amit megettél?- Nem emlekszem, de mivel egy ''kicsit'' bolondos vagyok ezert inkabb butasagokat csinaltam, amiket inkabb nem mondok el, mert nagy baromsagok :)
-Miért kezdtél bele a történetedbe?- Szerettem volna valamit elerni az eletben. Miota ilyen lelkes olvasoim vannak minden mas. Ez tart eletben :)
-Milyen házban laksz? (kertes, panel)- Kertes *.*
-Pár szó magadról:- bolondos, kitarto, neha onfeju

Akinek tovább adom :
http://vampirediaries-mine.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: