Keresés ebben a blogban

2012. június 27., szerda

Sziasztok! :) :(

Van egy jó, és egyben rossz hírem is. Már kész van két fejezet, de viszont ez az utolsó kettő. Ugyanis a Vampire Diaries: Forbidden Desire a végéhez ért. De ne csüggedjetek el, hiszen itt újra-és újra elolvashatjátok. Remélem sok örömet okoztam nektek ezzel a történettel. Nekem ez volt az első olyan történet, amit megnyitottam az emberek előtt. Igazából az oka annak, hogy abba hagytam csupán csak annyi, hogy ez a történet már annyi minden megélt, hogy már nem tudnám mivel fokozni. most itt ülök a billentyűzet felett, és azon töröm a fejem, hogy mennyit köszönhetek nektek. Köszönöm azt, hogy itt voltatok velem Mindannyian, és hogy kiáltatok mellettem, mikor az a két kommentelő szidta a történetet. De még nincs itt az elköszönés ideje, hisz még van két fejezet. Nem tudom eldönteni, hogy egybe rakjam-e fel, vagy két külön bejegyzésben. Most ismét ez a ti döntésetek. Oldalt, találtok egy szavazó táblát. A kérdés: Egyszerre, vagy külön legyen feltéve az utolsó két fejezet?
2012.07.04 0:00-ig szavazhattok!!
Amint láthatjátok egy-két dolog már eltűnt az oldalról. Ha esetleg valami észrevételetek van írjátok meg kommentbe, ugyanis a Chat falat is eltávolítottam.
A Facebook-on is eléritek az oldalt, a történet után is ugyanígy megmarad. Nyugodtan írhattok oda is üzenetet, szívesem várom a leveleiteket. https://www.facebook.com/pages/Vampire-Diaries-Forbidden-Desire/163889606987537

A másik töténetem :  http://bloodstreambylivi.blogspot.com/ itt is elérhettek. Ennek is van egy Facebook oldala: https://www.facebook.com/pages/BloodStream/267853033277001 ide is nyugodtan írhattok, igaz, ennek még van bőven folytatása. Szóval várom a voskaitokat 2012.07.04 0:00-ig. Akkor kiderül, hogy hogyan legyen a két fejezet. Köszönöm. Puszi és ölelés.

Nincsenek megjegyzések: