Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 29., hétfő

Új fejezet (:

Sziasztok meghoztam az új fejezetet... Bocsánat, hogy sokáig tartott :( Na de nem húzom tovább az időt :) Jó olvasgatást:

57.

(Madie szemszöge)

Amint belépett Elena a nappaliba Stefan megfeszült. Kezeit ökölbe szorította, amit nem vett észre Elena.
-         Sziasztok! – mosolygott. De letörölném róla azt a mosolyt. – Reméltem, hogy ébren vagy. Hívtalak de nem vetted fel a telefont.
-         Sajnálom. Ki volt kapcsolva… - felelte keményen Stefan. Elena megráncolta az arcizmait, majd megölelte Stefant. Stefan lassan emelte fel a kezeit. Enyém kis undorral. Szenvedett.
-         Megyünk valahova? – kérdezte Elena, miután elengedtem Stefan-t. – itt az ideje kicsit kimozdulni.
-         Ne haragudj, de nincs kedvem. – felelte ugyenúgy Stefan. Elena arca aggódó lett.
-         Minden rendben? – kérdezte Elena.
-         Nem. Semmi nincs rendben. Mi volt az a dolog Damon-nel? – Stefan egyből a lényegre tért. 
Elena hallgatott. Leült a kanapéra. Én Damon-hez bújtam. Remegtem. Stefan a könnyeivel küzködött.
-         Megtennétek valamit? – kérdezte Stefan. – hagyjatok magunkra egy kicsit.
Bólintottunk, majd felmentünk az emeletre.


(Stefan szemszöge)

Elena szép lassan leült a kanapéra. Kezeit a térdén pihentette. Elé álltam kicsit terpeszben, és összefontam a karomat a mellkasomon. Elena értetlenűl bámult rám.
-         Választ akarok most kapni. Miért csókoltad meg Damon-t? – kérdeztem. Elena sóhajtott. Beletúrt a hajába, majd rám nézett.
-          Nem tudom. Valami ott belül megmzodult bennem, és megtörtént, akaratom ellenére…
-         Olyan nincs hogy akaratod ellenére. Elena itt minden azon múlik, hogy mennyire akarjuk. – feleltem dühösen. Elena megijedt.
-         Stefan én komolyan mondom, hogy…
-         Nem érdekel. Mi lett azzal a kis színjátékkal, hogy:”Én nem Damon-t szeretem, én téged szeretlek” ? Te is csak olyan vagy, mint Katherine. Nincs bennetek különbség…
-         Tessék? – kérdezte Elena, majd felállt a kanapéról. – tényleg azt gondolod, hogy majd beleszeretek Damon-be? Tényleg azt hiszed, hogy olyan vagyok Akárcsak ő?


(Madie szemszöge)

Hallottunk lentről mindent. Minden felszűrődött… Damon és én ott ültünk az ágyon. Damon magához én pedig zokogtam. Túlságosan is kedvelem Stefan-t. ő olyan, már mint a testvérem. És gyűlölöm, ha a testvérem szenved.
-         IGEN ELENA! KÉPZELD!! – kiáltotta Stefan. – EGYFORMÁK VAGYTOK!
-         NEM ÉN NEM VAGYOK OLYAN, MINT Ő. ÉS AMIKOR TE BELESZERETTÉL MADIE-BE? AZ NEM VOLT BAJ? AKKOR TE ÉPP OLYAN VOLTÁL, MINT DAMON.A TESTVÉRED BARÁTNŐJÉBE SZERETTÉL BELE! – vágta rá ordítva Elena.
-         DE LN NEM CSÓKOLTAM MEG! ÉN VIGYÁZTAM RÁ. EGYEDÜL VOLT. TERHESEN! – kiáltotta vissza Stefan. – TE HA JÓL TUDOM NEM VAGY TERHES, NEM SZORULTÁL RÁ DAMON SEGÍTSÉGÉRE!
-         ÉN NEM! DE Ő RÁSZORULT! MERT VOLT, AKI ELHAGYTA. ÉN LEGALÁBB KIÁLLTAM A TESTVÉRED MELLETT. ELLENTÉTBEN VELED!
-         MI VAN? SZERINTED ÉN NEM ÁLLTAM KI? NEM GONDOLSZ ARRA, HOGY ILYENKOR AZZAL SEGÍTESZ, HA CSENDBEN MARADSZ?
-         NA TESSÉK! MÉG EGY KÖZÖS PONT BENNED ÉS DAMON-BEN! HAGYJÁTOK, HOGY MÁSOK SZENVEDJENEK! ÉN OTT VOLTAM VELE AZON AZ ESTÉN. ÉS TE? TE ITTHON ALUDTÁL…
-         NEM ÉN NEM ALUDTAM ITTHON… ÉN DANIEL-EL FOGLALKOZTAM! – válaszolta Stefan. Ekkor egy hatalmas csend lett. Majd később Elena hozzá tette:
-         Tudod mit, végeztünk. Te és én többé nem látjuk egymást. – majd elment.
Bűntudatom lett. Ők mindig is tökéletes pár voltak. Elmondtam Stefan-nak mindent. És én tettem tönkre ezt az egészet…
Lassan kibújtam Damon karjaiból. Letöröltem a könnyeimet, majd elindultam lefelé. Stefan ott állt a lépcső aljánál. Oda mentem hozzá, majd megöleltem. És ismét sírni kezdtem.
-         Sajnálom Stefan. Az én hibám. Nem kellett volna elmondanom…
-         Nem, nem a te hibád. – mondta, majd nyugtatva simogatta a hátam. – azt tetted, amit egy barátnak kellett tennie. És örülök, hogy te a barátok vagyunk.
-         Nem Stefan. mi nem vagyunk barátok. – feleltem, majd lehúztam a kezeimat a nyakáról. Stefan tekintete értetlenné vált  – te több vagy, mint egy barát. Nekem te a testvérem vagy. – ekkor elmosolyodott.
-         Az érzés kölcsönös. Olyan vagy, mint a húgom. Ezért mindig is irigyeltem Jake-et. – vágta rá, majd ismét megölelt.
Damon szép lassan jött le a lépcsőn és mosolygott. Mikor leért oda mentem hozzá, majd megöleltem.
-         Hallottam mindent. Ahhoz képest, ahogy az elején bántatok egymással… ez elég szép fejlődés. – mondta Damon.
-         Igen. Az. És én ennek örülök. Nem tudnám úgy leélni az életem, hogy haragba legyek valakivel…
-         De ez most elkerülhetetlen. – felelte Damon, majd megbuszilta a fejem búbját.
-         Igen tudom. De Elena megérdemli. Megcsókolt.  Pedig tudta, hogy engem szeretsz.... – feleltem. 
-         Igen tudta. De én is hibás vagyok. Mert hagytam magam. – vágta rá Damon. Ekkor Stefan ránézett.
-         Ne hibáztasd magad. Azt hitted Madie nem jön többé vissza. – erre válaszolni akartam de Stefan leállított. – és neked pedig csend van. Te sem vagy hibás. Az egyetlen, aki tehet róla, aki ezt az egészet elindította, az már halott. Ennek vége már. A múlt az a múlt…
Ebben tökéletes igaza van. Ezen túl kell lépnünk. Most csak a jövő számít.


(Elena szemszöge)

Madie mindent tönkre tett. Esküszöm, hogy megölöm. Minden az ő hibája. Ha nem mondja el Stefan-nak akkor most nem tartanék itt. Hülye liba. Fu… még, hogy olyan, vagyok, mint Katherine… Persze. Ő meg épp olyan, mint Damon. Beleszeret a testvére barátnőjébe. Biztos vagyok benne, hogy még mindig szereti. Madie Mindenkinek eltudja csavarni a fejét. Damon is bedől neki. Miért nem látnak át rajta az emberek?
Mikor haza értem Jenna épp az emeletről tartott lefelé. Idegesen vettem le magamról a dzsekimet. Kishíján fel löktem szegény Jenna-, ahogy mentem fel a lépcsőn.
Bementem a szobámba, majd magamra zártam az ajtót. Elővettem a naplómat, majd írni kezdtem:

Kedves naplóm!

A mai napom teljes káosz. Stefan szakított velem. Madie biztosan boldog. De lelkiismeret furdalásom is van. Ha nem csókolom meg Damon-t, akkor én és Stefan még mindig együtt lennénk. Én meg Madie-t hibáztatom. Pedig még sem tehet róla… Stefan-nak igaza van. Pont olyan vagyok, mint Katherine. Túlságosan is igaza van. Nem csak a külsőnk egy és Ugyanaz, de a belsőnk is. Valahol mindig is éreztem, hogy Damon rendes. De hogy ennyire ki mutassam? Erre sosem mertem gondolni. Mindig Stefan szerelmébe menekültem. Mert tudtam Valahol mélyen Damon-t is szeretem. Sosem mertem ebbe ennyire belegondolni. Valahogy jová kell tennem. Muszáj. El kell felejtenem Damon-t. Vagy mindkettőt…


Mikor elkészültem lementem a nappaliba. Jenna és Alaric épp együtt voltak. Hogy mindig a legjobbkor zavarok.
-         Jenna elugrok sétálni. Csak gondoltam szólok, nem is zavarok tovább. – mondtam, majd levettem a dzsekimet és elindultam kifelé.
Úgy döntöttem bemegyek a Grill-be. Beülök kitisztítom az agyam.
Míg sétáltam, hirtelen elém ugrott Ashley.
-         Úr isten. – mondtam ijedtembe.
-         Sajnálom Elena, nem akartalak megijeszteni. Csak láttam, hogy jössz. Gondoltam beszélgethetnénk egy kicsit. – mondta a lány.
-         Mi? Mármint mi ketten beszélgetni? Hisz te gyűlölsz…
-         Az már a múlt Elena. Itt az ideje változtatni. – mondta majd felhúzta egyik szemöldökét. Rosszat sejtek…


(Madie szemszöge)

Úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a közeli erdőbe kirándulni. Damon és Daniel csomagolni kezdtek míg mi Stefan-nal megterveztük az útvonalat.
mikor elakartunk indulni keresni kezdtem a kocsim kulcsait. Nem találtam sehol. Ekkor leesett. Jake.
-         Minden rendben? – kérdezte Damon.
-         Nem. Jake elvitte a kocsimat… - feleltem
-         Akkor menjünk az enyémmel… - vágta rá Damon.
-         De nem fog szét esni? – kérdeztem, majd elfolytottam egy mosolyt. Körülöttem mindenki hangos nevetésben tort ki. Egyedül én húztam meg magam. Damon a tarkóját simogatta, míg gondolkozott az ütős válaszon.
-         Drága egyetlen szerelmem. Az a kocsi volt életem egyik legjobb döntése, de – Na most durva lesz – gondoltam magamban – írtóra igazad van. Egy kicsit öreg kb. …
-         60 éves. – vágta rá nevetve Stefan. Damon égnek emelte a fejét majd kínjában ő is nevetni kezdett.
Ekkor belépett Jake kicsit ittasan… a bőr majdnem lesült az arcomról szégyenemben.
-         Hé! Sziasztok, pacsit? – kérdezte. Alig állt meg a lábán.
-         Jake…
-         Igen hugocskám? – kérdezte hirtelen. Megragadtam a kezét, majd félre húztam.
-         Mégis mi a francot művelsz?- kérdeztem, majd elengedtem a kezem.
-         Semm… semmit. Mi-mi-mit művelnék? – kérdezte alig érthetően.
-         Ezt Hagyjuk indulj fel felé, majd megbeszéljük, ha kijózanodsz. – közöltem, majd kikaptam a kezéből a kocsim kulcsait, aztán elindultunk. Kínosan éreztem magam. Pedig nem is én ittam le magam. Életemben nem láttam még ilyennek…


(Elena Szemszöge)

-         Nézd Ashley, nem tudom mi a terved de ez nekem bűzlik. – közöltem Ashley-vel mikor a Grill elé értünk. Mielőtt belépett volna rám nézett.
-         Nézd Elena. Az anyámat megölték, téged pedig kidobtak. Mindketten szenvedtünk eleget. Fogjunk össze. Mi is végzünk velük. Úgy mint ők velünk. – közölte komolyan.
-         Tessék? Te végezni akarsz velük? Van fogalmad róla, hogy miről beszélsz? Anyádat okkal ölték meg, engem pedig okkal dobtak…
-         Ezt te sem hiheted el – szakított félbe. – nem gondolhatod így.
-         Miért nem? Talán ismersz? Ismered minden gondolatom? Tudod miről mi a véleményem?
-         Talán igen. – vágta rá. – jobban ismerlek, mint azt ahogyan hiszed. Többet tudok rólad, mint ahogyan azt gondolod… - felelte, majd egyre közelebb jött.  – Tudom, hogy rettegsz attól, hogy vámpír legyél.
-         Ki ne rettegne? Kinek van kedve örökké élni? – szakítottam félbe dühösen.
-         Tudom, hogy valahol a lelked mélyen örökké akarsz élni. Hogy Stefan-nal lehess. – minta a gondolataim között olvasna…
-         De sajnos Stefan már nem az enyém…
-         És? Mi tart vissza? Talán a félelem? Vámpírként nem ismerhetsz félelmet. Azt tehetnál amit akarsz. Meglenne hozzá minden erőd. Csak akarnod kell.- válaszolta, majd felrepesztette a csukloján a bőrt. – na?

Nincsenek megjegyzések: